Gwarancje

Sprzęt Nowy

Szanowni Państwo wszystkie komputery podzespoły urządzenia peryferyjne zakupione u nas objęte są co najmniej 24 miesięczną gwarancją rękojmia lub gwarancją producenta za wyjątkiem (matryc, klawiatur, baterii oraz zasilaczy do laptopów i tabletów).

1. KOMPUTER STACJONARNY (desktopgwarancja na podzespoły 2-5 lat (w nie których przypadkach producent).

2. AKCESORIA KOMPUTEROWE 2-5 lat (w nie których przypadkach producent).

3. LAPTOPY gwarancja producenta 1-3 lata.

Istnieje możliwość (w nie których przypadkach) dokupienia przedłużenia gwarancji o kolejne lata.

Prosimy się zapoznać się z listą serwisów gwarancyjnych zamieszczoną tutaj kliknij. Lista ułożona jest alfabetycznie od A do Z. Uwaga niektóre firmy mają wspólny serwis prosimy skorzystać z funkcji (LEWY CTRL + F znajdź). W przypadku braku adresu danego producenta reklamacje prosimy składać na e-mail; serwis@bartwawa.pl

W wiekszości przypadków gwarancja rozpatrywana jest w siedzibie naszej firmy.

Sprzęt Pogwarancyjny (SERWIS)

Gwarancja udzielana jest, w zależności od podzespołu (części) , na okres od 3 – 12 miesięcy.(dotyczy matryc, klawiatur, baterii oraz zasilaczy do laptopów i tabletów)

Naprawa podzespołów (układ BGA , układ zasilania, podświetlenie, przetwornica itp.) 3 miesiące gwarancji.

Jak i gdzie reklamować dany sprzęt. 

  Zestawy komputerowe oraz sprzęt zakupiony w Bartwawa & Computers

 Warunki rękojmi i gwarancji:

Wszystkie produkty zakupione z opcją montażu objęte są standardowymi warunkami obsługi reklamacyjnej towarów zakupionych w Bartwawa & Computers.

Gwarancja producenta na poszczególne elementy zestawu według zasad ogólnych.

Szanowni Państwo reklamację należy zgłaszać tutaj:

Imię (wymagane)

Adres email (wymagane)

Telefon (wymagane)

Treść wiadomości

nr faktury (paragonu), numer seryjny sprzętu i opis usterki. Serwis zarejestruje reklamacje i prześle odpowiednią autoryzację.