Serwis

Zajmujemy się serwisem Laptopów, Notebooków, Komputerów Stacjonarnych, Tabletów, Drukarek oraz instalacjami sieciowymi.

Zasilacze – Standardowa cena zasilacza około 125 zł z VAT brutto do prawie każdego laptopa. Dell , Sony Vaio, Samsung niektóre około 200 zł z Vat.

Klawiatury – Standardowa cena klawiatury łącznie z wymianą około 125 zł z VAT do prawie każdego laptopa ( nie dotyczy Sony Vaio i kilka innych przypadków)

Matryce – Standardowa cena matrycy 15,4 i 15,6 łącznie z wymianą około 450 zł z VAT prawie każdego laptopa ( nie dotyczy matryc 17,14,12,10.1 i innych przypadków prosimy o kontakt tel.)

Diagnostyka i testy trwają przeważnie do 48 h. Naprawa po decyzji klienta kolejne 24h. W nie któych przypadkach w zależności od ilości zgłoszeń można naprawiony sprzęt odebrać następnego dnia roboczego.

Regulamin Serwisu Stacjonarnego

1. Komputery z NIELEGALNYM oprogramowaniem nie będą przyjmowane do serwisu w celu ponownej tego typu instalacji – istnieje możliwość zakupu ORYGINALNEGO oprogramowania.

2. Produkty zakupione w naszym sklepie mają naszą gwarancje rękojmia lub gwarancje producenta. Każdy produkt posiada informacje na naszym sklepie internetowym.

3. Usługa reinstalacji systemu oraz instalacji różnego typu oprogramowania nie podlega gwarancji.

4. Laptopy i komputery stacjonarne oddawane na płatną ekspertyzę (patrz cennik) i będą naprawiane dopiero po zaakceptowaniu kosztów naprawy przez klienta (szczegóły w dokumencie przyjęcia przez serwis). W przypadku niezaakceptowania kosztów naprawy przez klienta zostanie naliczona tylko opłata samej ekspertyzy. O kosztach naprawy, klient będzie poinformowany przed naprawą i potwierdzi sms lub mailem zgodę na naprawę.

5. Jeżeli zachowanie danych w komputerze okaże się niemożliwe, serwis nie odpowiada za ich utratę podczas przywrócenia systemu do ustawień fabrycznych lub też innych działań związanych z dyskiem bądź innym nośnikiem danych.

6. Przy pozostawieniu sprzętu Klient oświadcza, że jest jego właścicielem oraz zgadza się też, że serwis nie odpowiada za kolejne usterki, które mogą pojawić się samoczynnie podczas pobytu sprzętu z serwisie. Np. wykonujemy reinstalacje systemu i nagle w laptopie przestaje świecić matryca.

7. Szanowny Kliencie prosimy o zrozumienie, iż my ponosimy koszty za części (często jednorazowego użytku do indywidualnej naprawy) oraz za pracę technika. Prosimy też zauważyć że nasz serwis także odpowiada za sprzęt pozostawiony i  w przypadku jego kradzieży (np włamania do serwisu) będziemy za to odpowiedzialni.Nie prowadzimy archiwum, staramy się działać tak, aby Państwa sprzęt wrócił możliwie jak najszybciej naprawiony.
Uprzejmie informujemy, że jeżeli sprzęt pozostawiony w serwisie nie będzie odbierany przez Klienta w uzgodnionym terminie, nie będzie kontaktu z klientem, serwis będzie naliczał dodatkową opłatę 50 zł netto za każdy tydzień przechowywania, a po upływie 3 miesięcy będzie miał prawo sprzedać na części.